کد خبر:7325
پ
عزیز بردستانی
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی؛

آمادگی آموزش و پرورش کاکی برای استقبال از ماه مهر

بردستانی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی گفت: آموزش و پرورش منطقه کاکی آماده استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس است.

بردستانی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی: آموزش و پرورش منطقه کاکی آماده استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی در گفتگو با خبرنگار خورموج نیوز؛ از افزایش ۳ درصدی ورودی های پایه اول ابتدایی در سطح منطقه کاکی خبر داد و اظهار داشت: ورودی های پایه اول منطقه بر اساس آمار سامانه ثبت نامی سناد تاکنون تعداد ۵۰۰ نفر ثبت شده و این رقم از چهارصد و ۸۶ نفر به پانصد نفر افزایش یافته است.

 

عزیز بردستانی با بیان اینکه تعداد نوآموزان بدو ورود مقطع ابتدایی در منطقه کاکی حدود ۴ درصد از تعداد کل ثبت نامی های استان بوشهر را تشکیل می دهد، افزود: از این تعداد ثبت نام شده کاکی در سامانه ثبت نامی سناد تعداد ۲۵۱ نفر آن دختر و تعداد ۲۴۹ نفر نیز پسر می باشد.

 

وی از شرکت تعداد چهارصد و ۷۸ نفر از نوآموزان بدو ورود در سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در منطقه کاکی خبر داد و بیان داشت: در بعضی از مراکز شهرستان ها پایگاه سنجش برای پیش دبستانی ها فعال شده که منطقه کاکی جزو طرح سنجش نوآموزان پیش دبستانی نمی باشد.

 

بردستانی تاکید نمود: بدون انجام سنجش سلامت٬ سامانه سناد اجازه گرفتن دفتر آمار را نداده و تمام دانش آموزان بدو ورود پایه اول، ملزم به انجام سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی می باشند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی همچنین از ایجاد فرصت دوباره برای بازماندگان شرکت در سنجش سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: یک بار در اوایل شهریورماه پایگاه سنجش فعال شده و احتمالا در اواخر شهریورماه نیز مجددا برای بازماندگان از سنجش این پایگاه فعال گردد.

بیشتر بخوانید
طرح تقویت بنیه علمی در دیلم حمایت مالی نشد

 

وی به چگونگی ارجاع نوآموزان به مدارس عادی و استثنایی اشاره٬ و عنوان داشت: تمام نوآموزان واجد شرایط شش ساله به مدارس مراجعه نموده و نوبت گیری سنجش برای آن ها صورت می گیرد، سپس در پایگاه سنجش مربوطه مورد ارزیابی و سنجش تخصصی قرار می گیرند که با توجه به نتیجه ارزیابی های صورت گرفته به مدارس عادی و استثنایی ارجاع داده می شوند.

 

بردستانی با بیان اینکه امسال اولین ورودی های پایه دوازدهم را داریم، تصریح نمود: با تامین فضا و نیروی انسانی، با شروع سال تحصیلی جدید با آمادگی کامل پایه دوازدهم نیز استقرار خواهد یافت.

 

وی اضافه کرد: با هدایت تحصیلی صحیح، توزیع متوازنی در ورودی پایه دهم در شاخه نظری (تجربی، ریاضی و انسانی) و کار ودانش و فنی وحرفه ای داریم.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی در پایان افزود: با تشکیل شورای بازگشایی در قالب کمیته های کاری، با آمادگی کامل در آماده سازی فضای مدارس و رفع کمبودها و تجهیزات و سازماندهی به موقع نیروی انسانی در قالب شیوه نامه جدید سازمانی (سازماندهی مدرسه محور) با آمادگی کامل به استقبال مهر خواهیم رفت‌.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید