کد خبر:12384
پ
۱۴۰۳۰۳۱۰۱۷۲۸۱۰۳۳۳۰۱۹۹۵۰۴

واگذاری ۱۰۰۰ مسکونی در استان بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار واحد مسکونی در شهرهای استان تحویل متقاضیان شده است گفت: واگذاری یک‌هزار واحد مسکونی دیگر به متقاضیان در شهرهای استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش حقایق نگار به نقل از فارس بوشهر:سید محمود دستغیبی در بوشهر از افتتاح طرح‌های مختلف راه و شهرسازی در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: در این هفته ۷ طرح در بخش‌های مختلف راهسازی، واحدهای مسکونی و ساختمان‌های دولتی افتتاح می‌شود.

وی از آماده‌سازی ۶۴۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: امسال یک‌هزار و ۵۰۰ قطعه اراضی دولتی در محدوده شهرها برای طرح نهضت ملی واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تحویل واحدهای مسکونی در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: ۴۲۴ واحد مسکونی در شهرها در هفته دولت به متقاضیان واگذار می‌شود و این درحالی است که تحویل یک‌هزار واحد مسکونی دیگر به متقاضیان در شهرهای استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

دستغیبی با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار واحد مسکونی در شهرهای استان تحویل متقاضیان شده است خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم یک‌هزار و ۷۲۰ هکتار زمین در راستای نهضت ملی مسکن به محدوده شهر‌های استان الحاق شده است.

وی از واگذاری چهار هزار و ۵۰۰ قطعه زمین مسکونی به‌صورت ویلایی و گروهی به مردم خبر داد و تصریح کرد: در طرح جوانی جمعیت تاکنون ۲ هزار قطعه زمین مسکونی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر اختصاص یافته و تحویل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ۷۷ کیلومتر طرح راهسازی ۴ خطه ۱۳ کیلومتر راه‌های اصلی از دیگر طرح‌های افتتاح شده در دولت سیزدهم برشمرد و افزود: کمربندی دوراهک به کنگان به طول ۱۳٫۵ کیلومتر، ۱۱ کیلومتر بزرگراه اهرم به برازجان، ۶ کیلومتر از محور ساحلی دیر به کنگان به طول ۶٫۲ کیلومتر و سه کیلومتر محور جاده‌ای گناوه به گچساران در سه سال دولت شهید رئیسی افتتاح شده است.

دستغیبی اضافه کرد: در سه سال این دولت محور دوم جاده ساحلی بوشهر به گناوه، قطعه دوم محور دالکی به کنارتخته و قسمتی از جاده ساحلی بوشهر به بندر دیر که به صورت ۴ خطه اجرایی شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید