کد خبر:10925
پ
۴۱۶۸۷۴۱

مدرکل راهداری بوشهر خبر داد؛ شرایط بازگشت زائران اربعین به استان بوشهر مناسب است

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با اقدامات صورت گرفته شرایط بازگشت زائران اربعین به استان بوشهر مناسب است.

به گزارش حقایق نگار به نقل از مهر بوشهر، عبدالکریم اخترشناس بعد از ظهر یکشنبه در مراسم بدرقه اعزام کاروان موتوری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مرز مهران گفت: در راستای کمک به جابجایی زائرین اربعین حسینی، تعداد ۱۶ دستگاه ماشین آلات راهداری شامل ۱۰ دستگاه خودرو سبک و ۶ دستگاه خودرو سنگین عازم مرز مهران شد.

وی اظهار داشت: این خودروها انشاالله فردا دوشنبه به محل مأموریت خود در مرز مهران می رسند و با هماهنگی مسئولان پایانه مرزی مهران به ارائه خدمات به زائرین می‌پردازند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده این خودروها تا پایان طرح اربعین در مرز مهران حضور دارند و تا بازگشت آخرین زائر به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

تداوم خدمت رسانی به زائرین

اخترشناس همچنین از تداوم خدمت رسانی به زائرین در مرز شلمچه نیز خبر داد و افزود: به منظور ساماندهی بازگشت زوار عزیز از مرز شلمچه به استان، نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شلمچه نیز مستقر است.

وی بیان داشت: این نمایندگی با همکاری انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر بوشهر و خوزستان وظیفه تأمین و تدارک ناوگان را برای بازگشت زوار بر عهده دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: طرح جابجایی زوار اربعین حسینی از مرز شلمچه تا بازگشت آخرین زائر ادامه خواهد یافت و مردم استان نگران بازگشت زوار عزیز خود نباشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید