کد خبر:2893
پ
سارق طلافروشی
اعتراف به سرقت از طلافروشی‌های 15 شهر؛

سارقان حرفه‌ای طلافروشی جم در دام پلیس

سارق و همدستش كه ساكن يكي از استان ‌هاي غرب كشور بودند در حال پرسه زدن در بازار طلافروشان خورموج توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

سارق و همدستش كه ساكن يكي از استان ‌هاي غرب كشور بودند در حال پرسه زدن در بازار طلافروشان خورموج توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خورموج نیوز؛ فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو سارق حرفه اي طلافروشي شهر جم شناسايي و دستگير شدند و تاكنون به سرقت از طلافروشي 15 شهر در استان هاي مختلف اعترف كرده اند.

به گزارش «خلیج فارس»؛ سردار خليل واعظي در خصوص جزئيات این خبر گفت: آذرماه سالجاري متصدي يک مغازه طلافورشي در شهر جم از سرقت حدود 18 ميليون تومان طلاي مغازه اش توسط فردي كه به ‌عنوان خريدار وارد مغازه شده بود خبر داد.

وي افزود: ‌‌اين سارق حرفه اي پس از ورود به مغازه، به بهانه خريد كادو براي همسرش اعتماد فروشنده را جلب و طلاهاي انتخاب شده را در فرصتي مناسب در لباس هايش پنهان كرده و سپس با گذاشتن كيف دستي اش به بهانه آوردن کارت بانکی از خودرو، از مغازه خارج و متواري شد.

فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: با بررسي ميداني و اقدامات فني كاراگاهان پليس آگاهي شهرستان جم هويت سارق و همدستش كه ساكن يكي از استان ‌هاي غرب كشور بودند شناسايي و 24ساعت پس از سرقت درحالي كه در بازار طلافروشان خورموج در حال پرسه زدن بودند توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

به گفته سردار واعظي با انجام تحقيقات تكميلي مشخص شد اين دو سارق داراي 9 فقره سابقه كيفري مي باشند و تاكنون به سرقت از طلافروشي در شهرهاي رشت، اروميه، تبريز، مهاباد، مشهد، گنآباد، زاهدان، ملاير، ياسوج، محلات، درود، دماوند، فارسان، شهركرد و دامغان به ارزش بيش از 2.5 میلیارد ريال اعتراف کرده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید