کد خبر:11457
پ
۱۴۰۱۰۶۲۷۰۰۰۲۰۸_Test_PhotoN

بوشهر در انتظار اعتبار ۷۰ میلیارد برای تولید برق از زباله‌های شهری است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در صورت تخصیص اعتبار با اجرای طرحی در تلاش هستیم تا از زباله ها برق تولید شود و از طرفی مشکل زباله و سایت آن نیز رفع می شود.

به گزارش حقایق نگار به نقل از فارس بوشهر، وحید نیک‌روش رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر صبح امروز در نشست با فرماندار بوشهر اظهار داشت: در شهرهای سمنان با اجرای طرحی، از زباله شهری برای تولید برق استفاده می‌شود که در شورای بوشهر مطالعات اولیه این طرح انجام شده و پیش بینی می‌شود اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان نیاز باشد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: با اجرای این طرح، از زباله ها برق تولید خواهد شد و از طرفی مشکل زباله و سایت آن نیز رفع می شود بنابراین امیدواریم از اعتبارات وزارت کشور که برای ساماندهی سایت های دفع پسماند اختصاص می یابد به مرکز استان بوشهر نیز کمک شود تا این مشکل برای همیشه رفع شود.

وی به وضعیت نامناسب روشنایی این شهر اشاره کرد و اعلام کرد: شهروندان بوشهری از وضعیت نامناسب روشنایی شهر گلایه مند هستند به‌طوری که جابجایی تیرهای برق در مسیر گذرها مطالبه جدی شهروندان بوشهری است. تاکنون مذاکرات خوبی با مدیر برق بوشهر صورت گرفته است که از فرماندار محترم درخواست داریم برای تسریع در کار موضوع را پیگیری کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: بازار ماهی فروشان نیز علاوه بر عرضه آبزیان از جذابیت‌های توریستی شهر بوشهر نیز محسوب می شود. در حال حاضر مذاکرات اولیه با اتاق اصناف بوشهر صورت گرفته است که امیدواریم همه دستگاه های متولی در این زمینه با شهرداری همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید